loader image

תהיו גמישים! מדריך למודעות מותאמות בגוגל אדס

גוגל אדס היא אחד הכלים היעילים ביותר שעומדים לרשותו של מפרסם בימינו. באמצעות רשת החיפוש, עסקים יכולים לפרסם ללקוחות פוטנציאליים בדיוק בזמן שהם מגלים עניין במוצר או בשירות שהם מספקים. רשת המדיה מאפשרת מאפשרת לנו להציג באנרים וסרטונים ברחבי הרשת לפי פרמטרים שהגדרנו מראש ועל ידי זאת להרחיב את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. אכן, מפרסמים רבים עושים שימוש ביכולות של גוגל על ידי הקמת קמפיינים עם מודעות טקסט או באנרים.

עם זאת, בשנים האחרונות גוגל הכניסו למערכת הפרסום שלהם אפשרויות נוספות, שמיועדות להרחיב את סל הכלים שעומד לרשות המפרסם. כלים אלו כוללים מגוון של מודעות מותאמות, שמיועדות לתת למפרסם יותר גמישות ודינאמיות בפעילות השיווקית שלו. מודעות אלו הן ביטוי למגמה המבקשת להפוך את הפרסום ברשת לפרסונלי ומותאם יותר, כדי לתת ללקוחות פוטנציאליים ערך גבוה יותר, ולמפרסמים – תוצאות טובות יותר.

בכל חודש נתון יהיו מאות או אלפי לקוחות פוטנציאליים שהשירות או המוצר שאנחנו מציעים רלוונטי עבורם. כאשר אותם לקוחות מחפשים ברשת פתרון, אנחנו נרצה להציג בפניהם את המודעות שיהיו הכי מותאמות לצרכים שלהם. מודעות טקסט סטנדרטיות יכולות להציע רק פתרון חלקי לכך, כי עבור כל חיפוש של הגולש יוצג אותו טקסט או אותו באנר. מודעות מותאמות, לעומת זאת, יכולות להציע פתרונות מתקדמים יותר ולהגיע להתאמה גבוהה יותר לציפיות הגולש. כך ששימוש במודעות מותאמות יכול לתת לנו יתרון תחרותי מול משווקים מתחרים בקטגוריה.

כדי שגם אתם תכירו פורמטים מתקדמים למודעות, הכנו סקירה מקיפה על כל סוגי המודעות המותאמות שגוגל מאפשר ליצור. הסקירה תדבר על מודעות רספונסיביות (בחיפוש וברשת התוכן); על מודעות דינמיות; על מודעות DKI ועל מודעות עם התניית טקסט. חלק מהפורמטים האלו ותיקים במערכת וחלקם חדשים, אבל לכל אחד מהם יש ערך להציע לנו ויכולת להעשיר את ארגז הכלים השיווקי שלנו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn