loader image

1. לאומי קארד


המשימה:
הגדלת מס’ העסקים הסולקים במערכת לאומי קארד,
האתגר: פניה לקהל B2B, קושי בשינוי הרגלי העבודה של בעלי עסקים, ללא יתרון מוצרי או מחיר
מה עשינו:
• יצאנו לחקור את שיטות העבודה והסליקה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים
• פילוח קהל היעד למיקרו-סגנמנטים
• ביצענו פנייה בעלת מסר ספציפי לבעלי עסקים שונים ע”פ תחומי עיסוק, מיקום ומחזור עסקים
התוצאה:
• הצלחנו להגדיל את כמות הלידים בעשרות אחוזים
• חלק ניכר מסך הלידים הפכו ללקוחות מערכת הסליקה של לאומי קארד
• הגדלנו את כמות העסקים הסולקים בתקופת הקמפיין

130

יותר עסקים סולקים

160

יותר לידים

2. רשת מרפאות CARE


המשימה:
הגדלת כמות הלידים לרשת המרפאות, יצירת מובילות בתחומי פעילות חדשים
האתגר:
סגמנט שוק קשה לפילוח, ריבוי מתחרים בשוק עם יתרון מחיר
מה עשינו:
• בהתבסס על טכנלוגיית אפיון ה DNA של הלקוח, השקענו ימים כלילות עד שזיקקנו את קהל היעד הממוקד ביותר.
• השתמשנו ביתרונות LIME בערוצי ה CONTENT וייצרו סדרת כתבות תוכן ייעודי כדי להגיע גם לקהל שאינו שש להשאיר פרטים בסגמנט ‘רגיש’ זה.
• ביצענו למידה והרחבה של הקמפיין, תוך נטרול קהלים שאינם ממירים עד להגעה ליעד המחיר, רק לאחר מכן הגדלנו כמויות במאות אחוזים.
התוצאה:
• הגדלנו את כמות הלידים ממאות בודדות בחודש לאלפים!!
• הצלחנו להגיע לקהל רלוונטי ולידים איכותיים – אחוז המרה לקופה גבוה.
במהלך הפעילות התרחבה הרשת, פתחה סניפים נוספים והציעה שירותים חדשים
• הלקוח הגדיר כי בשנה זו הפכה LIME מספק לשותף אסטרטגי של הרשת

12

סניפים חדשים

פי 3

יותר לידים

3. צליח רוטשילד – יזמי נדל”ן


המשימה:
הבאת לקוחות להתעניינות בדירות שנותרו ללא רוכשים בפרוייקט הדגל של החברה
האתגר:
שוק רווי מאוד, עלות ליד גבוהה, קושי במציאת קהל יעד לפרוייקט ספציפי
התמודדות עם פרוייקט שנבנה בשכונה בעלת מוניטין חלש אך עם פוטנציאל נדל”ני גבוה אשר עוברת
התחדשות עירונית מסיבית בימים אלו וב 5 השנים הקרובות.
המחירים של הדירות גבוהים ביחס למחירים הדירות בשכונה
מה עשינו:
• השתמשנו בכלים טכנולוגים דיגיטליים כדי למצוא קהל יעד
• בנינו פרופיל אידיאלי לטרגוט כדי להקטין עלויות פרסום
• קמפיין קריאטיבי מדוייק בפניה לקהל היעד ע”פ ניתוח השוק
• העלנו פעילות תוכן המדברת על יתרונות השכונה (מבלי להזכיר את הפרוייקט כלל) וצבענו קהלים אשר הביעו עניין בשכונה המתפתחת.
בשלב שני, טרגטנו את הקהלים אשר הביעו עניין באמצעות פלטפורמות סושיאל + כתבת המשך המדברת על הפרויקט
התוצאה:
• טרגוט מדויק של בעלי עניין בפרוייקט לאחר שעברנו את חסם המוניטין של השכונה
• כמות גבוהה ב-50% יותר מהצפוי של מתעניינים, במסגרת התקציב שהוגדר
• הלקוח החל להשתמש בידע שצברנו, ויחד התחלנו בקידום פרויקטים נוספים של החברה

100%

טרגוט של בעלי עניין

150%

מתעניינים

4. ח”כ תמר זנדברג


המשימה:
הגדלת מאגר המתפקדים לפריימריז, וקידומה של ח”כ תמר זנברג למיקום גבוה ברשימה
האתגר:
קהל ספציפי שיש להגיע אליו ולמצוא אותו ‘בפינצטה’ בתקציב מוגבל, הנעה לפעולה אקטיבית ומיידית – להכינס לאתר האינטרנט ולהתפקד.
מה עשינו:
• חקירה של התנהגות צרכנים בסגמנט הספציפי
• פילוח קהל היעד למיקרו-סגנמנטים
• יצרנו תכנים ספציפיים לקהל היעד ע”פ חלוקה לאזורי מגורים
• יצרנו מסרים שונים וצורות פנייה שונות לפי תוצאות המחקר
• השתמשנו בקבוצות פייסבוק יעודיות ומתודולוגיות לאפיון קהלים שפותחו במשך שנים
התוצאה:
• הצלחנו להעביר את המסר לקהל הרלוונטי ביותר – 8 מתוך 10 אנשים שנחשפו לקמפיין התפקדו.
• עברנו את היעד שהוצב לנו במאות אחוזים

100%

עמידה ביעדים

80%

התפקדו

יחד, ניצור את סיפור ההצלחה שלך!

header

14 Ha’Haroshet st. Raanana, Israel