הגדלת כמות הנרשמים לקורס הכשרת מאמנים של בית הספר תות – תקשורת בהנהלתו של אלון גל
קמפיין רב ערוצי החולש על פני מספר רחב של מדיות. בוצע איפיון DNA ואנליזה מעמיקה של קהל היעד תוך כדי התאמת מסרים ופנייה אישית. שימוש במסרים אמוציונאליים ומינוף השפה הייחודית של המותג בקרב המתעניינים.
יצירת מאות מתעניינים בכל חודש, הגדלה משמעותית של כמות הנרשמים וחיזוק משמעותי למיתוג הלקוח
פעילות B2B : הגעה לקהל בעלי עסקים קטנים ובינוניים שיתחייב לחבילות שירותי הסליקה של חברת לאומי קארד
ניתוח קהלים לקמפיין B2B, שימוש בצביעה חכמה של קהל היעד בפלטפורמות סושיאל ולינקדאין במקביל לקמפיין פרפורמנס ממוקד המרות. לאחר שביצענו ניתוח קהלים נכון וממוקד עלינו בפעילות לטובת יצירת תודעה חיובית לגבי המותג והדגשת יתרונות החברה.
טרגוט B2B מפולח והגעה לקהל בעלי עסקים רחב, גיוס לקוחות מאסיבי בעלויות זולות והגדלת יחסי ההמרה באופן משמעותי. עמידה ביעדים באופן קבוע ולאורך זמן רב
אוניברסיטה הפתוחה, לקוח שאנו מלווים במשך שנים במגוון רחב של ורטיקלים וקמפיינים דיגיטליים. משימתנו בקמפיין המתואר היתה הגדלה משמעותית של מספר ההמרות - מתעניינים לתואר שני למגוון מסלולים באוניברסיטה הפתוחה, סגמנט אותו התקשתה האוניברסיטה בעבר לפצח.
ניתחנו את המסלולים השונים , בוצעה צביעה חכמה וסימון קהלים פוטנציאלים במקביל להתאמת מסרים בצורה פרסונלית לכל מסלול לימוד. טורגט קהל ממוקד לכל אחד מן המסלולים תוך כדי ביצוע עשרות בדיקות על מגוון מסרים, כל זאת במקביל להעצמת המותג עצמו וחיזוקו בקרב המתעניינים.
מאות מתעניינים איכותיים חדשים בכל חודש בעלי יחסי המרה גבוהים במחירים נמוכים משמעותית ממה שהלקוח הורגל אליו.
להצליח לייצר מתעניינים רלוונטים לטיפולים של CARE.
לאחר ניתוח מעמיק של היסטוריית הלקוחות של החברה, בוצע איפיון DNA יסודי של הלקוחות הממירים ביותר. זיקקנו את קהל היעד ה"משלם" ומאפייניו המרכזיים, ועלינו לאוויר בקמפיין על פני מגוון פלטפורמות. הקמפיין לווה בטכנולוגיית אופטימזיציה ייחודית בערוצי CONTENT (טאבולה/אאוטבריין), ייצרנו סדרת כתבות ייעודיות, על מנת להגיע גם לקהל שאינו שש להשאיר פרטים בסגמנט ‘רגיש’ זה. בוצעה צביעת קהלים חכמה במספר רבדים שונים, תוך נטרול קהלים שאינם ממירים וסנכרון מול מערך המכירות של הלקוח למיקסום האופטימיזציה השוטפת.
במהלך השנים שבהן אנו עובדים יחד, הגדלנו בעשרות מונים את כמות הלידים לרשת המרפאות, תוך יצירת מובילות בתחומי פעילות חדשים שהחברה פתחה. במהלך הפעילות התרחבה הרשת, פתחה סניפים נוספים והציעה שירותים נוספים.
קמפיין B2B – טרגוט ספציפי של מנהלי בכירים בתחום הפיתוח והתוכנה בחברות המונות 100 עובדים ומעלה., במקביל לבניית רשת מחוברים ואנשי מפתח רלוונטים וקמפיין רטנשן עתידי.
בחרנו בפלטפורמת לינקדאין וע"י טכנולוגיית בוטים מתקדמת, הגענו למאות מתעניינים מקרב קהל היעד המפולח בפנייה פרסונלית. יצרנו פניות בניראות אישית אורגנית שהותאמו לקהל היעד במקביל לצביעת קהלים חכמה לשם שימוש בקמפיין רהמרקטינג עתידי בפלטפורמות סושיאל.
הצלחנו לייצר עשרות פגישות עם תאגידים וחברות אסטרטגיות לפעילות ועברנו את היעדים שניתנו בתחילת הדרך.
מטרתנו בפעילויות השונות יצירת עניין בתחומים מפולחים לבעלי תפקידים ספציפיים בקרב קהל היעד במדינות שונות בעולם ורכישת כרטיסים לכנסים השונים.
טרגוט חכם בטכנולוגיה חדשנית בפלטפורמת לינקדאין אשר אפשר לנו צביעה חכמה של קהלי מיקרו סגמנטייאלים ולאחר מכן המשך טרגוט חכם בפלטפורמות נוספות : פייסבוק, אינסטגרם, אאוטבריין וטאבולה.
יצירת עשרות אלפי מתעניינים לכנסים השונים של KENES, רכישת כרטיסים והזמנות מחברות ותאגידים שונים ברחבי העולם ועמידה ביעדי החברה לאורך זמן באופן קבוע.
לפקוד כמה שיותר תומכי ח"כ זנדברג למרצ במקביל להגדלת אחוז המצביעים באופן משמעותי וקידום תמר זנדברג לראשות המפלגה.
ניהלנו עבור תמר זנדברג פעילות תדמית ומיתוג הכללה איתור קהלים בעלי פוטנציאל המרה גבוה והתאמת מסרים פרסונליים. הפעילות נוהלה במלואה במדיה דיגיטלית מגוונת רב ערוצית . מיקוד הפעילות התבצע בפילוח מיקרו-קהלים רלוונטיים, המחולקים על פי אג'נדות ותחומי עניין שונים. כך שלטנו בתוכן הממיר ובמסר הנכון ביותר לקהל המתאים. ניהלנו את השיח ברשתות החברתיות ותוך כדי קבלת הפידבק מה"שטח", יצרנו היזון חוזר למסרים היוצאים.
אלפי מתפקדים חדשים באופן ישיר מהקמפיין, פעילות עניפה שסייעה ללקוח להצליח להגיע לראשות המפלגה ואף השפיעה על סדר היום בישראל, תמר זנדברג ניצחה בפרימריז והפכה ליו"ר מפלגת מרצ.